Ennyien látták a blogom :)))))

2010. április 29., csütörtök

RAW Teddy Maci

Ezt a fajta macit Raw technikával kell fűzni, kis körökből áll össze az egész damilra fűzve. Nem egyszerű de egy kérésnek teszek eleget, mert senki nem vállalta akit az illető megkeresett, hogy megfűzze. Én megcsináltam:) Sokat kínlodtam vele de megérte :)  Ez még csak probadarab mert eredetileg 2,5 mm-es teklagyöngyből kell megcsinálnom ami gyöngyházfehér. Hát kiváncsi vagyok milyen lesz. Itt egyedül az orra picit nagyobb lett de nekem tökéletes ez a macika a táskámra.

4 megjegyzés:

Liza írta...

Szia! nagyon szép lett a maci! Én fűztem egyszer egyet egy könyvjelzőre 2,5mms teklából.
Vigyázz vele nagyon, mert a sok átfűzést nem nagyon bírja és törik!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Hát ez a kismakkó nagyon édes! :)
És a többi gyöngyöd is szuper, amit mostanság fűztél. Ne haragudj, hogy csak ide jegyzek be, de nagyon lassú a gépem, és nem jutok a végére soha. :))))

Ági mama írta...

Nagyon édes!!!

memo írta...

Nagyon jók ezek a macik! Én sosem tudnám megfűzni, az tuti!