Ennyien látták a blogom :)))))

2013. augusztus 10., szombat

Macikám

Bemutatom azt a macimat amivel részt vettem a facebook-on egy like szavazat alapu versenyen. Ez hiba volt és mondom mindenkinek soha ne vegyen ilyenen részt!!! Túl sokan tetszikelték a képet és ezért kizártak a versenyből. Ennyire tisztességtelen játékot még nem láttam. Remélem most örül az ember lelke aki inditotta ezt a versenyt, hogy mélyen megbántott egy olyan embert aki az életben mindig mindenkivel igazságos volt.
Na de, a maci. Nem minta alapján készitettem hanem amiket láttam a neten és a tapasztalatom alapján amit eddig szereztem erről a fűzéstechnikáról. Magyar nyelvű minta könyvet még nem adtak ki a square technikáról. Most a tervem az ami már készülőben is van, hogy saját ötlet alapján mintákat készitek és kiadatom. Remélem ez sikerül.





1 megjegyzés:

Liza írta...

Tündéri a macikád!
Sajnálom, hogy így jártál.
Már többször láttam sajnos ilyet, hogy a Like alapú játékoknál nem a kiírásnak megfelelően járnak el. Meg is fogadtam, hogy én ilyenben soha nem veszek részt!